RE: OT Bezdušové pneumatiky

Zdenek zdej na atlas.cz
Sobota Říjen 21 20:37:59 CEST 2023

V krátkosti: Pokud chcete přejít na bezduše, musí to podporovat plášť (TL
nebo TL Ready) a zároveň ráfek. Pak se našroubuje ventilek (na Ali za pár
drobných), dovnitř se nalije tmel a nafoukne, což vyžaduje šikovné ruce nebo
kompresor se vzdušníkem.

Podrobně: Koukněte na bikeforum, kde se to podrobně rozebírá včetně výhod a
nevýhod a doporučených postupů a tmelů.

-----Original Message-----
From: Hw-list [mailto:hw-list-bounces na list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Hudeček
Sent: Saturday, October 21, 2023 8:24 PM
To: HW-list
Subject: OT Bezdušové pneumatiky

Dobrý den všem,
Při výměně pláště jsem si všimnul, že je na něm napsáno "tubeless".
Takže by asi měl bejt pro bezdušové využití. Teď v něm teda mám duši,
ale říkal jsem si, že až bude děravá, tak že bych přešel na bezdušové
použití toho pláště:-)

Když jsem gůglil označení "ht001-05 tubeless" co je tam napsaný, tak
jsem nic použitelného nenašel. A na "10x2.125 tubeless" zas samý plný a
k tomu kupodivu i link kde jsem ji koupil:
https://www.imore.cz/p/15027844-pneumatika-plast-ht-10x2-125
Ale tam nic o bezdušovosti nepíšou.

Takže otázka je, jak se to bezdušově používá?

To se ten plášť nějakým lepidlem přilepí na ráfek a do díry dá nějakej
ventilek se špuntíkem co tam pasuje?

Díky,
PH