Re: [OT] Nový Thunderbird - včasné varování před zásahem modernity

Jindrich Fucik fulda na seznam.cz
Neděle Říjen 8 16:45:24 CEST 2023

Design by mi nevadil, zdá se mi nějak moc nahňácaný na sebe, ale zase
lepší než díry co byly předtím.
Co mi vadí - dříve, když jsem kliknul na RSS zprávu, tak se otevřela
její URL v novém tabu (browseru), dnes se otevře v novém tabu zase jen
ten headline co už je v náhledu.
Dřív, když jsem si chtěl vybrat jinou složku, tak (Shift+) Tab
přeskakoval Složky - seznam zpráv - náhled zprávy. Dneska přeskakuje po
všech čertech a ze složku na seznam zpráv je to 7x Tab. Navíc, když jsem
překliknul složku myší, tak mi stačilo kliknout na prázdné místo seznamu
zpráv a dostal jsem focus na ten seznam a pomocí šipek jsem si mohl
vybrat zprávu. To dnes nefunguje, musím kliknout na konkrétní zprávu. To
je blbé ve složce se spamem, tam jsem většinou dával Ctrl+A následovaný
Del. Tedy nemusel jsem si zafocusovat žádný ze spamů. Dnes musím.
A ještě jsem se nesžil s tím, že není zřejmé, jestli je poslední zpráva
v seznamu opravdu poslední. Mám pocit, že určitě něco musí být pod ní.