Re: [OT] Nový Thunderbird - včasné varování před zásahem modernity

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Neděle Říjen 8 14:37:57 CEST 2023

Ty nadměrně výrazný oválky s počty nepřečtených zpráv se mi taky
nelíběj, ale jinak jsem si ničeho dalšího kulatého nevšim:-)

Celkově vypadá nějak trochu jinak, ale rozdíly mi připadají víceméně jen
kosmetické, např. zvýrazněný tlačítko "Nová zpráva" a je asi jiný font v
seznamu zpráv. Ze všeho nejvíc mi asi vadí nová ikona:-)

PH