Re: [OT] Nový Thunderbird - včasné varování před zásahem modernity

Milan Kratochvíl krata.milan na seznam.cz
Neděle Říjen 8 20:34:25 CEST 2023

Zdravím všechny

Na nové maily využívám tu ikonu obálky vedle sloupce OD. Je napsáno, že
se to jmenuje "Seřadit podle přečtení". Pokud to nejprve seřadím podle
data a pak podle přečtení tak to co jsem nepřečetl mám nahoře a zbytek
dole. Docela to používám.

Milan
Hezký večer