Test

d.petr d.petr na post.cz
Úterý Listopad 28 09:16:25 CET 2023

	Tak jsem to taky zkusil, internetový balík SeaMonkey 17.9.2023 (pokračování Mozilla Suite) vycházející z Firefoxu 60.8, doplněný o (všechny?) dosavadní bezpečnostní opravy.
	Mně se zdá, že web funguje velmi dobře a překvapivě svižně. Na rozdíl od webů profesionálních firem, často se pyšnících bláboly o splnění všech předpisů ohledně přístupnosti.
P.