Test

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Neděle Listopad 26 21:03:50 CET 2023

Není tam návod, ale je to jednoduché. Proměnná, která má přiřazení typu
proměnná = dolní_mez , horní_mez , počet_bodů
se použije pro vodorovnou osu, poslední řádek je pak výraz, jehož
hodnota je na svislé ose. Dělení nulou vyhodí 1.0 (sin(x)/x je pak bez
zubu).
Já jsem spíš zkoumal jak to udělat, aby se výraz mohl vyhodnotit
opakovaně a efektivně, příklad pro flex/bison to dělá při parsování
vstupu a to je nepoužitelné. Nakonec z toho vylezlo něco jako spojový
seznam, vyhodnocuje se rekurzí. Vtip je v tom, že aritmetické operátory
jako +-*/ jsou vlastně funkce typu double f (double, double) a tak se do
toho seznamu může propašovat jen ukazatel na ní.

Mrazík