Test

Miroslav Mraz mrazik na volny.cz
Úterý Listopad 28 13:07:01 CET 2023

Tohle je jen blbina, nakonec by z toho měl být solver pro Hamiltonovy
rovnice metodou Runge-Kutta 4.řádu, ale bude s tím ještě moc práce.
Chtěl jsem vyzkoušet novou službu nolog.cz, což je takový český github,
jsem zvědav jak dlouho se to udrží. Mají to zajímavě vymyšlené, kód je
větvi main a to co je přístupné jako webové stránky ve větvi pages. To
se asi hodí pro dokumentaci generovanou pomocí doxygen. Ještě jsem ale
nepřišel na to, jak ty větve správně synchronizovat.

Mrazík