naboj zo vzorkovacieho kondenzatora AD prevodnika v STM32F407

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Pondělí Listopad 27 10:08:25 CET 2023

Tohle řeší vysoké procento problémů, ale třeba u těch starých AVR to zas
takový úspěch nemá. Tam se prostě samplovací kapacita nestihne zcela
přenabít na nové napětí a možná je tam ještě něco po cestě, protože
dummy měření problém vyřeší 100 %, zatímco poloviční rychlost, která by
taky měla zdvojnásobit samplovací dobu, sníží "přeslechy" jen řádově.

Prakticky se mi třeba na ATmega8, v kombinaci s rušením a průměrováním,
dařilo měřit s přesností cca 13 bitů. Bez dummy kroků byla přesnost pod 10.

PH