naboj zo vzorkovacieho kondenzatora AD prevodnika v STM32F407

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 26 20:16:06 CET 2023

Aha, a este toto:

> Pre bezne pouztie staci, ak je AD pin budeny z relativne malej
impedancie, aby tieto chyby urobili relativne maly problem.

Ta impedancia sa da vypocitat pre ten vzorkovaci kondik. Ak do toho
vstupuju bulharske faktory zo spinaca a zvody, tak je to tazsie. Myslim,
ze ST ma vseobecny faktor 2, t.j. ze hovoria, ze vsetko ostatne ma ten
isty vplyv ako samotny vzorkovaci kondik. Ten samozrejme treba
predpokladat ze je nabity na worst case pripad.

> Z nich prameni typicke odporucanie o zatlceni vstupu do zeme kondikom.

To skor prameni zo snahy o skratkovite riesenie a je to v duchu "mne to
funguje".

Kondik ako nizka impedancia je dvojsecna vec, co sa vysvetluje sa este
mozno tazsie ako samotny dovod pre tu nizku impedanciu.

wek