Osciloskop FNIRSI-1014D

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Sobota Listopad 11 19:02:08 CET 2023

Dík za zprávu. Já ho nemám , koupil ho kamarád synovi pro pokus s TDR. A
nefungovalo mu to. Tak jsme konzultovali proč.
Nakonec jsem koukal na to video, co tu šel odkaz a prostě je to bída.
Chápu, že ta cena je hezká, ale aby to lhalo tak jak je na tom videu to
raději nic, nebo si připlatit za něco, na co se můžu spolehnout.
Já chápu, že Číňan podvádí a lže, ale aby se z toho stal standard z tak, že
když potřebuju osciloskop 25MHz musím kupovat 100MHz ?
Možná , že pomůže nějaký upgrade. On to syn má jako nějakou práci do školy.
Táta mu chtěl udělat radost, tak mu pořídil osciloskop.
Snažím se tomu známému pomoc, oni jsou zklamaní, že jim to neběhá. Navíc
moc nesmrdí korunou, je to pro ně docela výdaj a teď nic.
Teď jsme se domluvili, že jim zapůjčím a pošlu svůj osciloskop, kde na tom
TDR generátoru jsou vidět ty odrazy. A že to porovnají.