Osciloskop FNIRSI-1014D

Jan Waclawek konfera na efton.sk
Neděle Listopad 12 08:46:07 CET 2023

[preposielam]

Ahoj,

Pokial mate nastavenie povedzme velmi velmi kratucky impulz na dlhej
casovej zakladni, tak to osciloskop vidiet nemusi. Ale pokial je dobre
spraveny triger, tak trigerovat by mal. Nastavenie napr. impulz <1us a
timebase >1ms. To nezobrazi ani moj stary Hameg (RS), ale triger na tom
nastaveni funguje dobre. Takze skusit pouzit triger.

Bohužel na tom osciloskopu nevidí žádné odezvy. Má tam vidět opakovací
kmitočet toho oscilátoru okolo 3 kHz , ale nevidí žádné odezvy. U mě doma
to fungovalo bez  problému - Osciloskop TEK.
Zkoušeli všemožné nastavení, možná tam je někde  třeba nastavit vyšší
samplování nebo tak něco...? Neporadí někdo?
Poslal jsem mu 100MHz oscilátor ( rakvičku ) a to je tam prý vidět, ale s
malou amplitudou (0,8V)
Je možné, že ten osciloskop nevidí ty jehly ? Je to nějaká mě neznámá Čína
, nebude těch 100MHz PMPO nebo tak něco?

Este by som taku jednu malu poznamku ku kupe osciloskopu. V zivote som
kupoval dva osciloskopy. Jeden cinsky akciovy, druhy renomovana
znacka. Po skusenostiach, ktore mam, by som dnes uz radsej 100
priplatil a mal "normalny" scope, to plati o tom cinskom, a na druhej
strane zbytocne to zase nepreplacal ako u toho renomovaneho vyrobcu,
to je cloveku potom luto vyhodenych penazi, ked sa cosi na nom pokazi.
Ja osobne by som dnes isiel do Rigola a nic ine cinskeho si nekupoval.
Za 450E mate relativne slusny scope a dnes aj s 12-bitovym prevodnikom
a 4 kanal, rada DHO800. Takze pokial sa da, scope vratit a kupit si
normalnu cinu.

DHO800 Series-RIGOL Digital Oscilloscopes-RIGOL Technologies EU GmbH
<https://www.rigol.eu/products/oscillosopes/112.html>

Na eevblogu je recenzia.

A.