PMPO kapacita disku -> Re: Osciloskop FNIRSI-1014D

Jan Kuba honza.kuba na gmail.com
Neděle Listopad 12 21:02:30 CET 2023

Bohužel těch lidí, co udělá test a pak prudí prodejce je málo. Prodejci
těch pár jedinců "eliminují" že vrátí peníze a jedou dál s PMPO flashkami.
Ostatní to strčí do PC, ten ukáže co chtějí vidět a už dávají hodnocení.
Maximálně tam nahrajou dva tři filmy na otestování, že R/i/W a víc
neudělají.
Asi je to slušný  businies, těch velkých kapacit je plný internet.
Objevují se i 1TB SDHC karty, ve skutečnosti je to 16GB. Ten "lhací"
management na kartě je tak vymakaný, že v kameře to stále nahrává a
ukazuje zbylé krásně velké místo. Dokonce ty náhledy ve formě prvního
obrázku tam v CAM jsou. Ale přehrát to samozřejmě nejde, nebo alespoň ty
poslední videa.
Taky jsem se dostal k takovému setupu Samsung kamery, majitel tam měl prý
40hod záznamu. Nenechal si vysvětlit, že tam je ve skutečnosti tak první
dvě tři hodiny.
Podobně se chová microSD v telefonu. Jenomže pak to začne dělat u fotek
problémy, nejsou čitelné, nebo jen proužek atd...
Bohužel vzhledem k tomu, že ty fejkový flash jsou pomalý ten H2TESTW trvá
mooc dloouho..

Neobsahuje
žádné viry.www.avast.com
<#DAB4FAD8-2DD7-40BB-A1B8-4E2AA1F9FDF2>