Re: [OT] Re: Tester nabíječek na auta.

Jaroslav Lukeš lsh na wo.cz
Středa Listopad 8 18:58:38 CET 2023

Baterka není jen o teplotě povrchu a okolního vzduchu, ale i uvnitř
probíhají chemické a fyzkální děje, které mají v nehomogenitách větší
vliv na lokální vymrznutí při takto nízkých teplotách.

Pod 10°C bych Li určitě nenabíjel a do 20 jen menšími proudy.

Supercharger proudy bych si dovolil jen u 40°C (tak to dělá Tesla že si
před příjezdem k rychlonabíječce zahřeje baterky kdy takovým divným
spínáním motoru jede a rekuperuje současně)