Re: [OT] Re: Tester nabíječek na auta.

Petr Labaj labaj na volny.cz
Čtvrtek Listopad 9 02:48:53 CET 2023

Nojo, ale to by značně ztížilo realizovatelnost.
A bylo by to v dost zásadním rozporu s tím, že výrobce říká rozsah
teplot  0-50°C pro malý výkon, 5-48°C pro plný výkon.

U těch FVE tam většinou neběhají moc velké proudy. Většinou do 0.5C.
Supercharger s 250kW bude znamenat nabíjení kolem 4C, což už je skoro o
řád víc.
Pokud jsem četl, tak ty superchargery stejně ten vysoký výkon dodrží jen
chvíli (tj. nabíječka v autě si to pak omezí). U vyššího SOC pak výkon
dost padá.
A zřejmě u různých baterek různě.
Někde jsem četl, jak nějaká firma (jiná než Tesla) osadila jakési
baterky, které nabíjejí plným výkonem do o dost vyššího SOC než Tesla, a
tak se tím chlubili.

PL