Re: rozšíření fotovoltaického systému.

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Pondělí Listopad 6 16:07:15 CET 2023

S Goodwee neporadim,
   ale různé směry panelů, lze zapojit k sobě do jednoho MPPT samozřejmě
přes pojistku kdyby chtělo jít
do protisměru napájecí napětí. Co mám měření jednotlivých stringů, kde
je třeba kombinace SV, JV, JZ do
jedno MPPT tak pokud člověk odebírá veškerou energii tak to není
problém, pokud něco nechává na
střeše, tak pak tečou proudy do jiných sekcí, není to mnoho ale třeba
2-3A.... Panel by měl
vydržet maximálně proud co umí dodat, proto pokud proti němu je více
panelů tak by měl být jištěn.

Zdeněk Aster