Ako zacat s Smart Home?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Květen 31 17:31:44 CEST 2023

wifi a zigbee je ale preci kazdy "uplne" neco jineho a hodi se proto na
ruzne aplikace. u wifi tezko dosahnu stejne spotreby jako u zigbee. jsou
to proste dva druhy technologie pro komunikaci a podle pozadovaneho
vysledku si zvolim tu pravou. jako neexistuje univerzalni pilka,ac treba
nejaka super draha univerzalni zvladne skoro vetsinu pozadovaneho, tak
nejde prohlasit nic absolutniho nebo "soupericiho". a stejne tak mezi
wifi a zigbee.
jeste ze mame moznost volby :-) u zigbee je pro spoustu lidi asi
prekazkou, ze je potreba ta komunikacni ustreda, coz u wifi v zakladu
odpada. ale pak uz jsou u zigbee jen same jistoty a pozitiva :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín