Ako zacat s Smart Home?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Středa Květen 31 18:05:54 CEST 2023

Ale to má smysl jen u bateriových zařízení, řekl bych.
Což znamená nějaké senzory, ale už ne spínání.
A pro ty senzory mi zase přijde šikovnější něco opravdu nízkopříkonového
na 433/866 MHz.
Takovou spotřebu předpokládám na ZigBee nedosáhnu, nebo ano?
Pokud bych se se ZB dostal na podobné velmi nízké spotřeby, pak by to
smysl mělo.

PL