Ako zacat s Smart Home?

Martin Vancl tux.martin na gmail.com
Středa Květen 31 17:07:35 CEST 2023

Tak na Zigbee jsem objednaval na aliexpresu modul za 85 Kc.
A jak jsem tu dnes posilal:
https://ptvo.info/zigbee-switch-configurable-firmware-v2-210/
> Melo by byt snadne si vytvorit vlastni zigbee zarizeni. Ja zatim cekam,
nez mi z aliexpresu prijdou veci.
> Puvodne jsem to nasel tady
https://community.home-assistant.io/t/diy-zigbee-4x-ds18b20-temperature-measurement/246584
takze si to asi "naklikam", jako v Tasmote pro wifi.
Ale jeste mi to neprislo, takze jsem nemel moznost vyzkouset.