Trubka kopex uzemnit?

jurp jurp na volny.cz
Sobota Květen 27 18:49:00 CEST 2023

Ac je to k nevire, pan Ohm porad plati.
1m 6mm^2=0.00308ohm
P=R*I^2*n (n-pocet vodicu)
0.00308*11*11*4=~1.36W

Ad kopexka
Kdyz jsem v prumyslu tahal komunikacni kabely v soubehu se silovinou
v kopexkach, tak jsem je vzdy zemnil pomoci bernard svorek na vodu.
Nakonec, japonec, kdyz se to prikostri, tak to na zavadu nebude.
Pak jedine vyvstane otazka, kdyz do toho baci  blesk, kdo se probije drive.
Prepetovka dole, panel nahore, kabel v trubce uprostred?

JURP