OT: hlucny kavovar DeLonghi ?

Zuffa Jan ZuffaJ na cgc.sk
Středa Květen 24 13:40:09 CEST 2023

u nas na firme chodil servisak pravidelne kazdy mesiac
- odvapnovat
- vycistit
- sem tam vymenit nejake tie gumicky co netesnili
Automaticky podavac nikdy neopravoval, ak sa pokazil menil sa za novy
Najbeznejsia zavada bola ze kavovar neurobil kavu zomlel a zastavil sa po chvilke
behu cerpadla. Asi nejake cidlo tlaku vyhodnotilo zly tlak.

U Vas by som videl bud nieco povolene co vibruje
alebo upchaty privod kamenom.
Cerpadlo typicky vrci ked nema vodu.

j.

-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of ajtservis
Sent: Wednesday, May 24, 2023 12:40 PM
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: OT: hlucny kavovar DeLonghi ?

zkusil jsem jen horkou vodu a stejny zvuk je, ale tak polovicni hlasitost.
budu to muset otevrit, ale neni cas. uz jsem po tom v minulosti jednou patral pri jine prilezitost, ale primo po sundani deklu, jsem na nic neprisel. vsechno bylo schovane jeste nekde hloubeji uvnitr.
ted to ale rachoti podstatne vice, tak se treba neco ukaze.
slo mi hlavne o to, abych nehledal nejakou typickou zavadu a neobjevoval znovu ameriku :-) t.

--
AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín