OT: hlucny kavovar DeLonghi ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Květen 24 14:04:19 CEST 2023

kavovar vlastni fitr nema. jde dokoupit vkladaci/externi.
odvapnujeme poctive, jak si kavovar rekne, tim jejich origo cajkem. je
to celkem casto. po zadnem odvapneni se nikdy nic ohledne tohu zvuku
nezlepsilo.
kamen se u nas doma dela hodne, to ano.
takze udelat nejake dukladnejsi odvapneni ?
na vsechno ostatni pokud je potreba a mimo kavovar pouzivame "DEKALKO".
https://www.eva.cz/zbozi/DRO02885/dekalko-na-rez-a-vodni-kamen-150-g/
to funguje pekne, i levne a pisou i postup pro kavovary, ale nechtel
jsem riskovat :-)
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65