OT: hlucny kavovar DeLonghi ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Středa Květen 24 12:39:50 CEST 2023

zkusil jsem jen horkou vodu a stejny zvuk je, ale tak polovicni hlasitost.
budu to muset otevrit, ale neni cas. uz jsem po tom v minulosti jednou
patral pri jine prilezitost, ale primo po sundani deklu, jsem na nic
neprisel. vsechno bylo schovane jeste nekde hloubeji uvnitr.
ted to ale rachoti podstatne vice, tak se treba neco ukaze.
slo mi hlavne o to, abych nehledal nejakou typickou zavadu a neobjevoval
znovu ameriku :-)
t.

--
AJT SERVIS s.r.o.