OT: hlucny kavovar DeLonghi ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Květen 23 13:22:49 CEST 2023

hezky den.
mel bych dalsi dotaz do domaciho servisu spotrebicu.
provozujeme nekolik roku kavovar DeLonghi ELETTA ECAM 45.760.W.
https://www.makava.cz/recenze-automaticky-kavovar-delonghi-ecam-45-760/.
uz nejakou dobu je pri "akci" dost hlucny a postupne se to mozna
zhorsuje. zvuk co vydava, je neco mezi srsenim vysokeho napeti a
drtickou :-) kratke video tady:
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/kavorar_velmi_hlucny/1590363805
kafe dela porad ok, ale mozna by to chtelo tento problem
doladit(opravit) dokud se muzeme rozhodnou, kdy tu opravu chceme.
neresil nekdo neco podobneho, pripadne rovnou co mam koupit a vymenit ?
koukal jsem na dily a ty jsou vsechny dostupne a ne zasadne drahe.
bohuzel okolo nas neni blizko zadny servis, natoz overeny.
mel jsem kavovar asi 3x rozdelany, kdyz se zaseknul kamen v mlynku. pak
jednu dobu hlasil "chyba sparovace", co se resilo on/off a ok.tato chyba
ho postupne presla. rozebirani je celkem jezek v kleci atd. takze i
servis bych bral, pokud to neni nejaka banalita.
dik za info.
tomik.