OT: hlucny kavovar DeLonghi ?

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 23 13:36:43 CEST 2023

Mně to podle toho zvuku zní jako vrčící relátko/stykač.
Řve to při otevření ventilu, který tam tlačí vodu.
Nevrčí nedostatečně otevřený ten ventil? Nebo nějaký mechanický spínací
prvek, který ho spíná?

Ono to bude asi špatně dostupné, to je vždycky problém.
Ale kdyby to šlo, tak bych tím ventilem zkusil cvaknout nějakým bypasem,
přivedením (asi 230V) přímo na něho (pokud tedy je na 230V a ne třeba na
12V).
Nebo aspoň jemný kvalifikovaný poklep rukojetí šroubováku při akci.

PL