Re: Incident s novou baterkou (mech: druhy šroubů)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Květen 23 00:03:02 CEST 2023

Nevím jak při přepětí, ale ráno se dozvím, zda byl konektor odpojen při
konci nabíjení.

Mohl bych pak zkusit připojit lab. zdroj s vyšším napětím, jestli tam
nějaký proud půjde.

Překvapuje mě ale, jak malý je nabíjecí proud. Baterka je 5P 14,5 Ah a
byla u ní přibalená nabíječka jen na 2 A. To už nemá daleko k 0,1 C

Přemejšlim, jestli měřící přípravek nerozšířím o funkci paralelního
spojování nabíječek:-)
Nebo bych mohl vytisknout novou verzi plastového dílu s nabíjecím
konektorem, je už poněkud prasklý od občasného zakopnutí o kabel.
Rozměry jsou takové, že by se vešly 2 díry vedle sebe a z tý nový
baterky mám i novej konetor se špuntíkem.

PH