Re: mech: druhy šroubů

Lubor Otta butan na centrum.cz
Pondělí Květen 22 18:31:20 CEST 2023

A zůstala BMS i schopnost odpojit konektor při přepětí na baterii?
Lubor

> Od: "Pavel Hudeček" <edizon na seznam.cz>
> Komu: hw-list na list.hw.cz
> Datum: 22.05.2023 16:07
> Předmět: Re: mech: druhy šroubů

U těch M8 to nemám jak přesněji prozkoumat, jsou jen 14 a něco mm dlouhé. Ale teď jsem porovnal 20mm dlouhý šroub od úchytu nabíjecího konektoru s M4 z Hornbachu a zuby sedí po celé délce.

 Předcházel tomu ale zajímavý incident: Občas jsem měřil napětí baterky přes nabíjecí konektor. A pořád jsem si říkal, že bych si na to měl udělat nějaký přípravek ... A včera jsem se hezky trefil sondou mezi vnitřní a vnější pól. Než došlo k dotyku, byla sonda už souběžně 3 mm vedle pinu. Pak bum, jako když děti změřej ampéry v zásuvce:-) Ten kus sondy tam zůstal, pevně přitavenej k pinu a spojenej s vnějším pólem. Po vyndání konektoru jsem zjistil, že BMS zvládla proud vypnout a přežila to, takže stačilo konektor vybrousit, vyčistit, zapojit zpět a zas nabíjí:-)