Re: Incident s novou baterkou (mech: druhy šroubů)

Pavel Hudeček edizon na seznam.cz
Úterý Květen 23 14:59:18 CEST 2023

Asi to spíš vypnul nějakej polyswitch a MOSFETy se změnily v dráty:-)

No co, stejně chci udělat svoji BMS s velkým balanceram. Tak aspoň vím,
že tam mám zahrnout funkci rychlé reakce na zkrat.

PH