Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

Halen na seznam.cz Halen na seznam.cz
Pondělí Květen 22 14:55:24 CEST 2023

Dobrou zkušenost mám s LiFePo4

z amazon.de s poštovným do ČR a slevou 20€ vycházela na 386€

https://www.amazon.de/-/cs/dp/B09WJ6743M/ref=sr_1_3?crid=LBHW2GW6GI1K&
keywords=redodo%2B12v%2B100ah%2Blifepo4&qid=1684760022&sprefix=redodo%2B12v%
2B100ah%2Blifepo4%2Caps%2C120&sr=8-3&th=1

Honza

---------- Původní e-mail ----------