Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Pondělí Květen 22 16:46:17 CEST 2023

On Mon, 22 May 2023, Halen na seznam.cz wrote:

> Dobrou zkušenost mám s LiFePo4
>
> https://www.amazon.de/-/cs/dp/B09WJ6743M/ref=sr_1_3?crid=LBHW2GW6GI1K&
> keywords=redodo%2B12v%2B100ah%2Blifepo4&qid=1684760022&sprefix=redodo%2B12v%
> 2B100ah%2Blifepo4%2Caps%2C120&sr=8-3&th=1

Vubec tam nepisou vybijeci proud, tedy jestli tim nemysli ten BMS proud.
100Ah AKU by pak mela 100A proud - to je moc velka/tezka baterka a moc
maly proud.

Nasel jsem clanky :

  https://shop.gwl.eu/cz/LiFePO4-clanky-3-2-V/ELERIX-Lithiovy-clanek-LiFePO4-Prismatic-3-2V-50Ah-4C.html?cur=2

Optimalni velikost a vaha a vybijeni pisou 4C 3 minuty a 5C 30 sec.
To je pro mne idealni, ve spojeni s tim BMS modulem co doporucoval
p. Zaruba by to mohlo fungovat dobre.

Nemate nekdo zkusenosti s temi Elerix clanky ? Abych nekoupil neco
problematickeho.