Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Květen 21 10:16:43 CEST 2023

On Sun, 21 May 2023, Vláďa Anděl wrote:

> Dobrý den,
> a potřebujete těch  100Ah? Modelářské Lipol snášejí proud 20C i víc, kapacita
> by stačila menší. I když nevím, jestli je to cesta správným směrem (hořlavost
> Lipol, cena).
>
> Anděl

Dobry den

Nepotrebuji 100Ah, potrebuji vybijeci proud trvale tak 200A ale kapacita
staci 50Ah (to co mam ted v olovu). Dival jsem se ze se delaji akumulatory
LiFePo4 12V ale tam je vsude vybijeci proud 1C +/- , takze bych potreboval
kapacitu tak 180Ah coz je strasne drahe a navic bych se vahou pak dostal
na uroven olova co mam ted.

Ty modelarske clanky co umi vybijeni 20C - to je taky nejaka bezpecnejsi
technologie co nehori ? A delaji se i v kapacite 50Ah ?