Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

Petr Simek psimek na jcu.cz
Neděle Květen 21 10:21:13 CEST 2023

On Sun, 21 May 2023, Martin Záruba wrote:

> Balancer třeba Nabíječka lithium-iontového balanceru | Nabíječky baterií
> Příslušenství - Příslušenství k bateriím a nabíječkám - Aliexpress
> <https://vi.aliexpress.com/item/1005003132170432.html?gatewayAdapt=glo2vnm>
>
> ze všech, které jsem zkoušel je jednoznačně nejlepší, zvlášť vzhledem k ceně.
> Ale neumí ochranu na přebití i podbití.

Diky za radu. Ochranu proti prebiti by snad mela zajistit nabijecka ?
A upozorneni na podbiti by se dalo realizovat nejakym piskadlem.

> Nejlevnější a snadno dostupná (možná máte doma) jako nabíječka je invertorová
> svářečka. Obvykle dá 80A, ale asi ne trvale, ale i 50 by asi vyhovovalo ne?

Ja nepotrebuji rychle nabijet, staci i nejaka obyc nabijecka co to nabiji
dele, ale neprebije.

> Určitě 4 články. Při tomto zatížení bude mít článek cca 3,1 V, takže 12,4V
> bude dobré.

A nemate tip na clanky co by mely tak 50Ah ale zvladly trvaly vybijeci
prod 200A ?