Doporucte lithiove akumulatory k navijaku

Martin Záruba swz na volny.cz
Neděle Květen 21 08:28:34 CEST 2023

Balancer třeba Nabíječka lithium-iontového balanceru | Nabíječky baterií
Příslušenství - Příslušenství k bateriím a nabíječkám - Aliexpress
<https://vi.aliexpress.com/item/1005003132170432.html?gatewayAdapt=glo2vnm>

ze všech, které jsem zkoušel je jednoznačně nejlepší, zvlášť vzhledem k
ceně. Ale neumí ochranu na přebití i podbití.

Nejlevnější a snadno dostupná (možná máte doma) jako nabíječka je
invertorová svářečka. Obvykle dá 80A, ale asi ne trvale, ale i 50 by asi
vyhovovalo ne?

Určitě 4 články. Při tomto zatížení bude mít článek cca 3,1 V, takže
12,4V bude dobré.

Martin Záruba