NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat bzucak ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Pondělí Květen 22 09:29:07 CEST 2023

tak jsem se postupne vratil do bodu nula a "chyba hdd" je tam porad.
nejdrive jsem odpojil vypinac s bzucakem, udelal jsem tam prozirave
konektor a draty, cca 50-60mm, jeste zkroutil, tak jako jsou u pripojeni
vetracku. nepomhlo. pak jsem ucvaknul draty tesne u pcb, zase nic.
nakonec jsem bzucak vratil na pcb a problem je porad.
na pcb jsou 3ks pidi elitu, ze by se mohli mit vliv ?
nenasel jsem zadnou udrzbu hdd, jako nejakej "scandisk" atd.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/hikvision_nvr_pcb/
ted me mrzi, ze jsem tu upravu odstranil. zase to musim dat zpatky,
protoze to bylo sikovny.
t.

>>> 777 584 558

AJT SERVIS s.r.o.