NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat bzucak ?

ajtservis info na ajtservis.cz
Neděle Květen 21 17:16:35 CEST 2023

tak vsechno je asi trochu jinak.
neco jsem zatajil :-)
pri tom uklidu kabelu, jsem udelal malou upravu bordu nvr, kdyz uz byl
po zaruce.ten neprijemnej bzucak, co se ale obcas hodi, jsem vytahl ven
a pripojil na prepinac "nahlas - off - potichu(+ 1k odpor). kdyz zrovna
obchoduju za barakem s nejakou dopravkou, opruzuje to pipani celej
barak, tak jsme to chtel mit bez toho lezeni do menu atd. asi tim se z
bordu vytahla ven gnd a zlobi to, ackoliv to je do 100mm dratu. nejsem
si jistej, ale mozna bude potreba dat na desku treba opto a bzucak
napajet a spinat externe ? treba vetrak je z bordu pripojenej snad 1/2
metrem dratu a nicemu to nevadi ? zatim jsem alepon nejak klikanim
vypnul tu 1min upozorneni na chybu hdd bzucakem.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín