Re: NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat bzucak ?

Jindrich Fucik FULDA na seznam.cz
Pondělí Květen 22 09:58:48 CEST 2023

Jenom taková technologická - jsi si jistej, že ten HDD vážně neodchází?
Co se podívat na jeho S.M.A.R.T. tabulky, kolik provedl relokací a tak?
Dovedu si představit, že tvoje chyba spočívá v tom, že se nějaký sektor nezapíše a disk jej relokuje a zapisuje podruhé, takže hikvision vidí timeout, kterej mu zase zmizne. ... až jednou nezmizne...

---------- Původní e-mail ----------
Od: ajtservis <info na ajtservis.cz>
Komu: hw-list na list.hw.cz
Datum: 22. 5. 2023 9:29:30
Předmět: Re: NVR hikvision DS-7608NI-K2 , zacal pravidelne 1x minutu 5x pipat
 bzucak ?

tak jsem se postupne vratil do bodu nula a "chyba hdd" je tam porad.
nejdrive jsem odpojil vypinac s bzucakem, udelal jsem tam prozirave
konektor a draty, cca 50-60mm, jeste zkroutil, tak jako jsou u pripojeni
vetracku. nepomhlo. pak jsem ucvaknul draty tesne u pcb, zase nic.
nakonec jsem bzucak vratil na pcb a problem je porad.
na pcb jsou 3ks pidi elitu, ze by se mohli mit vliv ?
nenasel jsem zadnou udrzbu hdd, jako nejakej "scandisk" atd.
https://tomik-k.rajce.idnes.cz/hikvision_nvr_pcb/
ted me mrzi, ze jsem tu upravu odstranil. zase to musim dat zpatky,
protoze to bylo sikovny.

t.