Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Pátek Květen 19 16:40:48 CEST 2023

JJ, je dost možné, že tady to bude něco podobného.

Vnitřek ŘJ vypadá takhle:

https://photos.app.goo.gl/ymzk8N8JmZrxmLZMA

MH8105 by měl být hlavní procesor, Bosch 30424 zesilovač pro senzor
klepání (původně jsem vyčetl, že je to externí paměť) a E348A nějaký
koprocesor pro řízení zapalování a dalších funkcí.

Právě v posledně jmenovaném bych čekal chybu - v diskuzi k
https://www.drive2.ru/l/288230376152787916/ někdo píše, že tenhle obvod
vyhodnocuje heartbeat hlavního CPU, což je vlastně to, co říká chyba
P0606. Buď vynechá samotný CPU, nebo tenhle koprocesor.

A tenhle odvod, podobně jak píšete, se dá taky koupit na ALI.

Nechávám si to jako poslední možnost.

JMN