Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Jiří Majzlík Nemeček jirry na centrum.cz
Čtvrtek Květen 18 20:29:08 CEST 2023

Dobrý večer všem,

tak malý update - nakonec jsem vyndal a rozebral ŘJ. Vizuálně vše OK.
Trochu mě nepotěšilo, že konektor ŘJ je součástí jejího krytu, musí se
celý odpájet, aby se mohlo k PCB. Proměřil jsem elyty (2 ks) a většinu
tantalů, vše jak z učebnice. Propájel jsem CPU, paměť a některé další IO.

Překvapilo mě, že zdroj z 12 na 5 V to má lineární a dokonce jako
tranzistor + OZ, jestli jsem dobře koukal.

Po zpětné montáži závada zmizela... a objevila se zase zhruba po týdnu.

Takže vlastně pořád nic nevím. Auto ale použitelně jezdí, dál se v tom
vrtat nebudu.

JMN