Re: [Auto] P0606 - závada řídící jednotky

Tomas Chvatal tchvatal na fordiag.cz
Středa Květen 10 21:29:53 CEST 2023

>Co se týče té rídící jednotky
> motoru, tak to vyčte to samé co vyčte nějaká profi diagnostika.
> To je dané schopnostmi té ECU, ne té diagnostiky.

Tak jednoduche to neni.
Protokol OBD2/EOBD je navrzen a predepsan na diagnostiku vseho co ma vliv na
motorove EMISE.
Ale chyby, ktere vyrobce klasifikoval jako NE-emisni relevantni (treba chyba
alternatoru, ...)
se timto protokolem nemusi vycist/zobrazit. Muze, ale nemusi. Zalezi na
vyrobci sw v ecu.
Kabel s ELM327 umi komunikovat jak protokolem OBD2, tak, v nekterych
pripadech, i specifickym
prot. daneho vyrobce auta.
A s tim pak lze vycist vsechny chyby.

Takze - vzdy zalezi na pouzitem software a jeho pristupu k veci ! Samotny
ELM jeste neurcuje jak presne se
sw bavi s autem.

s přáním hezkého dne / best regards
Tomáš Chvátal