Re: parkside závit

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Květen 17 21:32:46 CEST 2023

Dobrý den,

To asi platí při frézování tvrdého materiálu, oceli, hliníku, apod. a při
upnutí do vřetena které je tuhé  v nějakém stojanu. Když vrtačku držím v
ruce, a frézuju s tím do plastu, tak je to úplně jedno, kolik břitů z
frézky je v záběru :-) Mě stačí, abych nevyjel přes čáru, zbytek dobrousím
smirkovým kotoučkem.

S pozdravem,
--
 Ales Filip