Re: parkside závit

Vladimír newlad na centrum.cz
Středa Květen 17 14:39:09 CEST 2023

Když už si tu fortunku budete vylepšovat, tak se můžete inspirovat. Před
časem jsem ji také upravoval, zdaleka největším přínosem bylo přidání
druhého ložiska:
https://www.facebook.com/groups/314882968719726/posts/1076251515916197/
(skupina je veřejná)
V té mojí jsou teď osazená dvě ložiska 687 2Z (d=7 mm, D=14 mm, B=5 mm)
Ale nejsem si jistý, jestli jsou všechny verze stejné, moje je B2, Vy
píšete B6, ale to poznáte, až ji rozděláte.

VN