Re: parkside závit

Ales Filip nostromo na khnet.info
Středa Květen 17 20:44:17 CEST 2023

Dobrý den,

Super. Celé to vlastně vzniklo tak, že jsem byl v Kauflandu, a tuto vrtačku
jsem tam zahlédl za 500Kč. Řekl jsem si, ze za ty peníze by se to hodilo.
Takže jsem ji hodil do košíku. Když jsem ji doma vyzkoušel,  tak jsem
zjistil, že za ty peníze to není tak špatné. Jenom jsem chtěl vyměnit
kleštiny za sklíčidlo, protože je to rychlejší.  Samozřejmě mi to nedalo, a
objednal jsem i to ložisko, když už to budu tunit ;-) Ale za ty peníze
opravdu není špatná. Mám větší Dremel s kabelem na 230, ale tu než vybalím,
a potom zase uklidím, kvůli jedné díře. Sice je přesnější, ale tohle mam
hozené v šuplíku, a je to ihned po ruce. Proto chci to sklíčidlo.

S pozdravem,
--
 Ales Filip
 Kutna Hora