OT: funkční klávesy ve Windows 11

Jirka Mww jirka.mww na gmail.com
Čtvrtek Květen 18 17:53:29 CEST 2023

dobrý den,

omlouvám se za asi hloupý dotaz, ale jsem v oblasti různých tajných zákoutí
Windows docela BFU. Jeden z mých zaměstnavatelů mě vybavil novým notebookem
s W11. Na horním řádku, kde jsem vždycky měl přímo dostupné funkční klávesy
F1  - F12, mám teď ovládání hlasitosti, řízení jasu displeje a další
podobné funkce. Pokud chci aktivovat funkční klávesu, musím mačkat klávesu
fn vlevo dole a to mě značně irituje. Hledal jsem na Internetu, jak to
přepnout obráceně, ale nějak se mi nedaří. Můžete prosím někdo poradit ?
Nejraději bych to přepnul natrvalo, s tím že to ovládání jasu a kontrastu
bude třeba přes Shift nebo přes to fn, to je mi jedno.

Zdravi
Jirka Sloupenský  OK1MWW