RE: Meranie spotreby zariadení s malou spotrebou ?

konference na vojtek.biz konference na vojtek.biz
Středa Květen 17 13:52:24 CEST 2023

Jo jo jak rikal nas profesor na mereni" "A proto mile deti Pan Buh vymyslel
prepinani rozsahu" :)

J.V.
-----Original Message-----
From: Hw-list <hw-list-bounces na list.hw.cz> On Behalf Of Martin Hanek
Sent: středa 17. května 2023 13:41
To: hw-list na list.hw.cz
Subject: Re: Meranie spotreby zariadení s malou spotrebou ?

Mám na mysli příklad, kdy zařízení má spotřebu třeba 2W a to odpovídá proudu
cca 9mA. Jestli to ten proudový transformátor přenese a ten čínský procesor
se svým AD převodníkem změří?
Trafo je do 100A, Vy chcete změřit tisíciny a setiny A, což je 10 až 100
tisíckrát méně.

Martin Hanek

Dne 17.05.2023 v 12:57 Zuffa Jan napsal(a):
> Aby bola vykonova strata na odpore co najmensia, musi tam byt co najmensie
napatie.
> U prudoveho transformatoru tato nevyhoda odpada. Takze meranie pomocou
> prudoveho trafa bude urcite presnejsie ak opomeniem nejaku tu nelinearitu
ktora pre zmenu u odporu nenastava.