Re: Meranie spotreby zariadení s malou spotrebou ?

Zdeněk Aster zdenek.aster na seznam.cz
Středa Květen 17 14:04:15 CEST 2023

No teď je jen otázka jak u trafíček funguje přepínání rozsahu, nikdo mi
nebyl schopen
říct proč třeba trafo na 10A má maximální proud 15A. Domnívám, se že
když do něj
pustím 100A tak uhoří snímací odpor, protože to napětí se tam objeví 10x
větší.....

Zdeněk Aster