Re: Meranie spotreby zariadení s malou spotrebou ?

Martin Hanek martin na hanek.net
Středa Květen 17 13:41:11 CEST 2023

Mám na mysli příklad, kdy zařízení má spotřebu třeba 2W a to odpovídá
proudu cca 9mA. Jestli to ten proudový transformátor přenese a ten
čínský procesor se svým AD převodníkem změří?
Trafo je do 100A, Vy chcete změřit tisíciny a setiny A, což je 10 až 100
tisíckrát méně.

Martin Hanek