mech/hydraulika : vzduch v tlakovanem lihu / chlazeni CNC

ajtservis info na ajtservis.cz
Úterý Květen 16 15:57:10 CEST 2023

dokud bylo chlazeni jen samospadem a "fixirkou" z airbrush pistole, tak
to bylo ok. jen ta udrzba a nastaveni bida. minule se mi zdalo, ze to
prave nejak vynechava a tak jsem jeste trochu zvednul tlak, coz mozna
nebylo dobre. a pak by to asi chtelo, kdyz to neni v provozu, ten system
odtlakovat, aby se to tlaceni vzduchu do lihu netrvalo, ale naopak
odvetralo, mozna ?
objednal jsem narychlo nejakou smes/emulzy ucenou primo pro tohle
mazani. ze prej s cietym lihem je problem.
t.

AJT SERVIS s.r.o.

Oparno 65
Velemín