mech/hydraulika : vzduch v tlakovanem lihu / chlazeni CNC

Lubor Otta butan na centrum.cz
Úterý Květen 16 16:07:47 CEST 2023

Pokud to není rozpustností vzduchu, tak ho to přisává.
Řešení proti přisávání je mít ten jehlový ventil níž, než je aplikační jehla.
Lubor

 Jinak toho vzduchu na tom videu je tam strašně moc. To se mi skoro
 nezdá, že to by byl vzduch pohlcený v lihu a expandovaný.
 Udělal bych "předpokus" třeba tak, že bych tam ten líh tlačil například
 velkou injekční stříkačkou.
 Jestli se i tak objeví bubliny, tak tam lezou nějak jinak.

 PL