mech/hydraulika : vzduch v tlakovanem lihu / chlazeni CNC

Petr Labaj labaj na volny.cz
Úterý Květen 16 15:36:28 CEST 2023

Moc se v těch obrázcích nevyznám, jak je to dělané a kde je líh.
Udělal bych podobný způsob, jako je v expanzních nádržích - vzduch je
tam od vody oddělen membránou.
Dal bych ten líh v zásobníku třeba do pouťového balónku. Takže by
nepřicházel do styku se vzduchem.
Nebo naopak ten tlakový vzduch tlačit do balónku a zbytek objemu nádržky
by byl líh.

Jinak toho vzduchu na tom videu je tam strašně moc. To se mi skoro
nezdá, že to by byl vzduch pohlcený v lihu a expandovaný.
Udělal bych "předpokus" třeba tak, že bych tam ten líh tlačil například
velkou injekční stříkačkou.
Jestli se i tak objeví bubliny, tak tam lezou nějak jinak.

PL