STM32, SPI daisy chain

Petr Labaj labaj na volny.cz
Neděle Květen 14 12:52:55 CEST 2023

Pokud byste použil to zřetězeni CS_IN/CS_OUT a ostatní dráty paralelně
(jak jsem navrhoval dřív), tak to jednak bude fungovat určitě, a druhak
to bude umožňovat posílat i data na ty slejvy.
Když byste to měl jen prostě zřetězené jak jste psal Vy, tak by do
vstupu SPI jednoho slejva šel výstup toho předchozího, takže byste mu
(podle mě) nemohl poslat žádný příkaz nebo data.

PL