[Linux] - prosba o pomoc - problem se siti

Richard Kaličiak hw.kaliciak na fn.de
Pátek Květen 12 17:11:32 CEST 2023

Dobry den,

mal som podobny problem so stratou pripojenia na RPi, tak som si napisal
dva bash skripty na test a znovupripojenie. Do "crontab" som vlozil

@hourly $HOME/rk_check_testinternet.sh >> /tmp/rk_check_testinternet.log
2>&1

"rk_check_testinternet.sh" sa spusta kazdu celu hodinu, ten zase spusta
skript "rk_testinternet.sh", kde sa kazdu minutu testuje pripojenie na
internet. Ak je RPi 20 minut bez pripojenia, tak sa urobi reset sietovky
eth0 a ked ani to nepomoze, tak sa nachvilu vypne napajanie routera.
Skripty su v prilohe.

Mimochodom: Pri aktualnom nedostatku RPI som vyskusal alternativu:
https://www.pollin.de/p/thinclient-fujitsu-futro-s720-gx-217ga-mit-netzteil-gebraucht-751937
a nainstaloval DietPi.com. Spotreba v klude je okolo 7W, pri plnom
zatazeni (stress test) 14W.

Richard Kaliciak

Dňa 11.05.2023 o 12:49 Marek Sembol napísal(a):